Awaria auta chłodni objawy

Samochody oryginalne przeznaczone do przewożenia towarów wymagających określonej, niskiej temperatury, bywają drogie. Aktualnie w związku z ograniczoną produkcją trudno zakupić podobnyochód. Dlatego sporo firm kupuje zwykłe busy i je przerabia.

Można zająć się tym własną pracą, ale najprościej jest wyszukać firmę, która tworzy zabudowy termiczne do dowolnych aut i tam oddać własne auto na kilka dni. Prosta zabudowa izoterma może być wykonana może być z pianki poliuretanowej albo zwyczajnie styropianu. Nierzadko stosuje się także mieszankę waty izolacyjnej albo włókna węglanowe. Pianka ma nieco lepsze właściwości izolacyjne od pozostałych tworzyw, bo w jej wypadku mamy minimalny współczynnik przewodzenia ciepła. W takich samochodach zabudowuje się także okna, przez które do wnętrza przedostawać mogłoby się ciepło i agregat nie dałby rady schłodzić wnętrza komory chłodniczej a potem utrzymać odpowiedniej temperatury. Agregat samochodowy chłodnia można kupić na rynku wtórnym za w całości nieduże pieniądze. Takie urządzenia często sprowadza się z poza granic, niemniej jednak są w w całości dobrym stanie i po regeneracji mogą być jeszcze używane nawet kilka lat. Agregaty chłodnicze samochodowe nie są skomplikowane we własnejej budowie. Ich najważniejsze elementy to skraplacz i parownik. Ważne jest, by na bieżąco czyścić ich filtry. Jeśli są zapchane, ciecz ma problem z przedostaniem się do parownika. Skraplacz i parownik odpowiadają za edycję stanu skupienia czynnika chłodzącego, którym najczęściej jest freon. W trakcie przeglądu instalacji testuje się, czy krąży w niej właściwa ilość tego czynnika. Jeżeli już to konieczne, można go uzupełnić. Po czym poznać, że ubyło czynnika chłodniczego w instalacji? Najczęściej można to zauważyć po tym, że samochód potrzebuje znacznie więcej czasu, aby schłodzić zabudowę albo nie potrafi tego zrobić na wystarczającym poziomie. Kłopotem może być też wtedy szczelność instalacji, ale zwykle wystarczy uzupełnienie czynnika chłodzącego, aby wszystko wróciło do normy.

Polecam: zabudowa izoterma.