Kalendarze trójdzielne dla firm

W strategiach marketingowych firm uwzględniane są różnorakie działania, które mają charakter promocji oraz reklamy. Należy natomiast pamiętać, że działania powinny być tak dobierane, by budować spójny oraz mocny wizerunek firmy. Bez wątpienia istotną rolę w tym zadaniu odgrywają gadżety reklamowe.

Są to przedmioty, które odznaczają się wysoką użytecznością, jak też miłym dla oka wykończeniem i są wręczane klientom albo kontrahentom w czasie spotkań biznesowych czy targów. Świetnie się również nadają jako prezenty dla pracowników firmy. Jest to więc interesujące rozwiązania marketingowe, które zyskuje coraz więcej zwolenników.
Kalendarz trójdzielny – skuteczny nośnik treści reklamowych
Na samym początku warto podkreślić, że sporym powodzeniem w gronie przedsiębiorców cieszą się biznesowe kalendarze trójdzielne, które są tak zaprojektowane, ażeby łączyć w sobie funkcje praktycznego terminarza a także nośnika treści promujących firmę. Co za tym idzie, kalendarz trójdzielny wyróżnia się specyficznym układem, a mianowicie podziałem na trzy funkcjonalne elementy. Od samej góry odróżnia się główkę, czyli powierzchnię projektową przeznaczoną na przekaz marketingowy, najczęściej jest to logotyp, jak również dodatkowe elementy graficzne albo zdjęcia reklamowe. Pod spodem znajduje się kalendarium. Już ono podzielone na trzy kolejne miesiące, miesiąc aktualny znajduje się w środku. Poniżej znajduje się część przeznaczona na dodatkowe informacje, np dane teleadresowe przedsiębiorstwa, jest to tak zwana stopka. Jest to więc bardzo praktyczne rozwiązanie, które stanowi nie tylko narzędzie pracy, ale także element dekoracyjny przeznaczony na ścianę. Trzeba jednak pamiętać, że kalendarz trójdzielny dla firm powinien być tak wykreowany, by jego szata graficzna była nie tylko ciekawa a także poprawna pod względem marketingowym, ale również zgodna z linią projektową przedsiębiorstwa, która jest zawarta w księdze znaku, czyli zasadach dotyczących stosowania elementów identyfikacji wizualnej firmy na różnych materiałach, w tym materiałach promocyjnych a także biurowych. Warto zatem projekt oraz wykonawstwo kalendarzy reklamowych oddać w ręce specjalistów, którzy posiadają odpowiednie zaplecze, jak również znajomość zasad marketingu.

Więcej informacji na stronie: sprawdź kalendarze trójdzielne