Kiedy warto stosować kalendarze trójdzielne z logo?

Strategie marketingowe firm coraz częściej zawierają nowoczesne metody promowania firmy w oczach klientów a także kontrahentów. Taką metodą bez wątpienia są gadżety reklamowe, czyli funkcjonalne prezenty, które są wręczane w czasie targów branżowych, spotkań biznesowych czy szkoleń pracownikom firmy, klientom, jak również partnerom biznesowym. Pamiętajmy natomiast, że gadżet reklamowy powinien być głównie przydatny.

Dlatego nie każdy przedmiot sprawdzi się w tej roli. Jednak funkcjonalnymi oraz praktycznymi gadżetami reklamowymi są biznesowe kalendarze trójdzielne. Są to kalendarze ścienne, które łączą w sobie funkcję informacyjną, jak też marketingową oraz ozdobną.
Kalendarze trójdzielne z logo firmy – na co zwrócić uwagę?
Kalendarze biznesowe dostępne są w różnych formatach, jak też w różnorakich wariantach, które różnią się nie tylko i wyłącznie szatą graficzną,  niemniej jednak również funkcjonalnością. Oprócz kalendarzy ściennych wyróżnia się też kalendarze książkowe, które łączą w sobie funkcję terminarza i notatnika. Dużą popularnością przedsiębiorców cieszą się również kalendarze przeznaczone na biurko, na przykład kalendarze stojące piramidki. Jak się więc okazuje, firmy mają bogaty wybór kalendarzy reklamowych, które zawierają treści promujące firmę. Warto być świadomym, że kalendarz trójdzielny dla firm to praktyczne rozwiązanie, które z powodzeniem może być wykorzystywane do promowania firmy. Kalendarz tego rodzaju charakteryzuje się specyficznym układam. Górna część, czyli tak zwana główka, to powierzchnia projektowa przeznaczona na zamieszczone treści reklamowych, czyli w głównej mierze logotypu firmy. Poniżej znajduje się kalendarium, które utworzone jest z trzech kolejnych miesięcy, z czego miesiąc aktualny znajduje się w środku. Zaś na samym dole znajduje się tak zwana stopka, czy jej miejscu przewidziane na dane teleadresowe firmy. Jest to układ czytelny, jak także dający spore możliwości personalizacji. Prócz tego, powierzchnia projektowa przeznaczona na przekaz marketingowy jest niemała, pozwala na dokładne pokazanie między innymi oferty przedsiębiorstwa. Nie jest zatem zaskoczeniem, że kalendarze trójdzielne ze zdjęciami nawiązującymi do działalności firmy stanowią efektywne narzędzie marketingu bezpośredniego.

Warto zobaczyć: sprawdź kalendarz trójdzielny dla firm