Jeżeli już piszesz posty na bloga online od miesięcy i nie widzisz żadnego wpływu na ruch na stronie i liczbę ewentualnych klientów, prawdopodobnie jesteś coraz bardziej sfrustrowany. Możesz nawet być gotowy, by się poddać i rzucić wszystko, myśląc, że marketing treści zwyczajnie nie funkcjonuje. Zanim jednakże porzucisz nadzieję i zrezygnujesz z pisania postów na blogu, pozwól, że przedstawię Ci kilka wskazówek, które Ci w tym pomogą.
Blogowanie może i jest łatwe, ale nie jest takie proste – zbyt wiele firm zaczyna myśleć, że wystarczy opublikować kilka treści, a ruch i ewentualni klienci sami przyjdą. Pisanie blogów w celu zwiększenia ruchu organicznego wymaga strategii i poświęcenia. Innymi słowy, nie uda się to bez planu i nie przyniesie sukcesu z dnia na dzień. Jeżeli już natomiast masz zamysł i zaangażowanie, aby go zrealizować, możesz osiągnąć genialny wzrost przychodów swojej firmy dzięki marketingowi.Błędy w blogowaniuNajwiększym uchybieniem popełnianym przez blogerów jest niezrozumienie, kim jest ich publiczność. Widzę wiele blogów, na których blogerzy rozumieją temat, niemniej jednak nie udaje im się nawiązać kontaktu z odbiorcami za pomocą swoich postów. Blogerzy muszą zrozumieć, z jakimi myślami borykają się ich odbiorcy i co już wiedzą na konkretny temat, ażeby tworzyć posty, które dostarczają użytecznych informacji. W przeciwnym razie posty zawierają niewłaściwe informacje lub nie zawierają właściwych informacji, przez co są zbyt trudne lub zbyt łatwe. Lub nie wyjaśniają rozwiązywanego kłopotu, przez co czytelnik nie jest w stanie umieścić informacji w kontekście. Tak czy owak, post jest pełen informacji, których czytelnik nie potrafi wykorzystać. Przedkładanie ilości nad jakość. To jest coś, co robi wielu blogerów. Zamiast skupiać się na dostarczaniu treści o bardzo wysokiej jakości, skupiają się na ich ilości. Istnieją dwa powody popełniania tego ogromnego błędu w blogowaniu. 1-szy z nich jest związany z tym, że ludzie chcą, by ich blogi wyglądały świeżo, zawsze dostarczając czytelnikom nowych rzeczy. Drugi powód ma związek z optymalizacją. Blogerzy zwykle skupiają się bardziej na poprawieniu swojej pozycji w wyszukiwarkach, nie dbając zbytnio o jakość swoich treści. Właśnie dlatego podejście ilość ponad jakość jest błędem.Polecam: czy jest moją dziewczyną.